جزئیات خبر

" نشان مسئوليت اجتماعي بنگاه هاي اقتصادي " به نفت پارس رسيد.

به گزارش واحد ارتباطات و روابط عمومي، مراسم دومين جايزه مسئوليت اجتماعي بنگاههاي اقتصادي مورخ 2 مرداد ماه 1397 با حضور جناب آقاي دكتر آخوندي وزير محترم راه و شهرسازي...

" نشان مسئوليت اجتماعي بنگاه هاي اقتصادي " به نفت پارس رسيد.

به گزارش واحد ارتباطات و روابط عمومي، مراسم دومين جايزه مسئوليت اجتماعي بنگاههاي اقتصادي مورخ 2 مرداد ماه 1397 با حضور جناب آقاي دكتر آخوندي وزير محترم راه و شهرسازي،دكتر مارتين نماينده كميته مسئوليت اجتماعي اتحاديه اروپا، دكتر پاركس نماينده كميته مسئوليت اجتماعي يونيسف  و جمعي از مقامات كشوري و معاونين شركت نفت پارس در مركز همايش هاي بين المللي صداوسيما  برگزار گرديد.

معرفي مسئوليت اجتماعي شرکتي و تبيين اهميت آن، بهبود فضاي کسب و کار کشور از ديد سرمايه گذاران خارجي و نهادهاي بين المللي، تبادل اطلاعات و همفکري به منظور مشخص کردن چالش ها و ريسک هاي اجتماعي و زيست محيطي بنگاه ها، ارائه تجارب بنگاه هاي اقتصادي در مسئوليت اجتماعي، تقويت همکاري بين بخشي ميان بنگاه هاي اقتصادي و سازمان هاي مردم نهاد با هدف کاهش چالش هاي اجتماعي و زيست محيطي، فراهم کردن زمينه استفاده بنگاه ها از بستر فرهنگي و اجتماعي کشور و روش هاي خلاقانه و نو در پيشبرد اهداف تجاري خود از جمله اهداف برگزاري اين همايش بود.

در پايان اين مراسم، به پاسداشت اهتمام در ايفاي مسئوليت اجتماعي(CSR) بر اساس استانداردهاي بين المللي، لوح و نشان مسئوليت اجتماعي به شركت نفت پارس تعلق گرفت.

 

اخبار مرتبط
  • انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامت‌محور برتر استان تهران

    شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامت‌محور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران  برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.

     

نظرات کاربران
کاربر گرامی شما اولین فردی باشید که نظر می دهید.
برای نمایش سوالات پرتکرار کلیک کنید

نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید